Saturday, September 4, 2010

12 malam

i Love u baby

yeap meng cpt masa berlalu sayangg...
sayang o4o92o1o ni ingat sampai bila2 k...
yeap da genap 2 bulan kita bersama..
memng still aku ingat kenangan first date kita at mcd dulu.. itu kengan yang susah nak dilupakan..
banyak benda bodoh n benda baik yang kita lakukan bersama.. sayang.. kau kena tau something...
aku x hot mcm kau..
baby... sowi sngat2.. sebenarnya... ary tuhh saja nak bagi nadie epy sebenarnya..
sbb dia keseorgn kut.. x da niat pun nak suruh dia pilih.. sbb pikir lojek k.. benda tu memng da terhad.. memng sure baby ambik benda tu.. hahaha.. alama cowi k nadie awek aku cemburu lah..
cukup tu cukup k... sbb kau kena tau x ada sapa leh ubah aku kecuali kau... kalau kau suruh aku buat apa pun maby aku akan ikut.. sbb aku sayang kau...
kau da tau apa tangung jawab kau.. sowi k.. kenangan tu memng x leh dilupakn.. thnk for the kek yes i love u to sayang...





sayank kau ketat2.. kenangan ni meng susah nak dilupakan






sweat gila masa kau suap nan aku... sayang kau... ketat2

No comments:

Post a Comment