Saturday, September 4, 2010

O4.O9.2010

Da lama aku tingal kan benda ni.. But tetiba nak mula bergiat benda ni...
ayi ni aku tulis blog ni ada sbb..
tarikh ary ni memng penuh bermakna bagi aku..
cukup ary ni hubungan aku nan si dia da cukup 2 bulan..
aku arap perhubungan kita org kekal lma..
tarikh ni tarikh aku dapat awek yang comey niii



sejak aku dapat bdk ni.. aku mula berubah,. banyak benda buruk aku da x buat..
banyakk benda yang mengajar aku...
wow sejak dari tarikh tu aku da x mainkan perasaan perempuan g..
aku da mula setia..nan aku try be the best for u sayang....baby.. kau banyak buat aku berubahh... to all my friend im sry k.. aku da x leh mcm dulu g.. kau tetap kawan aku k.. korang kena paham now i got my sweat baby.. kawan2 aku pun apa kurangnya semua da maju skng.. ermmm.. good luck korang.. aku doa nan kita dpt kekal lama.. sayang kau baby... sayang kau ketat2

1 comment: